ای بابــــــــا !!!
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : maJooJ

دیدین چی شد ؟!!!!!  

تازه شکلک گذاشتن رو درست کردم و یه مطلب بلند بالا نوشتم !!!! ولی دستم خورد به دکمه back و تادااااا ... همه ی مطلب ها پرید  

الآن قشنگ سوختم از درون !!!!  

خو گناه دارم دیگه !!!! با این وضعیت خواب آلود (  ) نشستم اینجا کلی چیز میز نوشتم بعد یهو همه چی ... پــــــــــــــر !!!!

در هر حال ...

بعدا شاید دوباره همه اونارو نوشتم فعلا که دیگه حالشو ندارم !!!!!

باید برم چندتا سیلی به خودم بزنم ، صورتمو سرخ نگه دارم ( ها ها !!!)

اگه این کارو کنم یعنی سرخ پوست می شم ؟!!!!

اگه شدم بتون خبر می دم بریم دسته جمعی دور آتیش برخصیم

 

فعلا ...

بابای ...

مجوج



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:34---15 مرداد 1392
سلام مجوج جونم! برات ایمیل گذاشته بودم خوندی؟؟؟؟؟به وبلاگ من سر بزن اگه سر بزنی خیلی خوشحالللللللللللل میشم
پاسخ:نه عزیزم هنوز ای میل هامو چک نکردم !!!! چشم :-*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 29441
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1